2013-02-05

Tuoj man trys

Net nemaciau, kad sis dienorastis buvo skaitomas. Ir nemazai skaitomas. Vadinasi verta rasyti apie Elijo kasdienybe, pasiekimus ir vargelius....
Kita savaite Elijui sukaks 3. Niekaip nesuvokiu, kad jau trys metai prabego.
Bet kartu ir suvokiu, nes pradejau gyvent kitaip. Gal kitaip i situacijas ziuret.

Elijas. Dar mazas vaikelis, bent jau mano akyse mazas, ypac kai serga ir namuose sedi su auksta tamperatura. Taciau vakar pasiemiau fotoaparata ir pabandziau padaryt keleta jo nuotrauku..... Juk jis jau tikras vaikas.....
Nebutu Daunas, butu kitaip.... O dabar yra kaip yra.... Bet vistiek..... Vakar ziuredamas man i akis stovejo pats nesilaikydamas i tecio sukurta virykle....

Ir man vakar dasuto, kad tol kol jis pats nevaikstp, as vis isivaizduoju, kad jis dar mazas bejegis padaras.

O tai,kad jau rodo charakteri, kad pradejo rodyti pirstu ko nori ir reikalauti valgyti man tai tarsi normalu.... O juk tai nera normalu.... Tai yra jau dideli pasiekimai....
Pasiekimai, kurie rodo, kad nepaisant kalbos trukumo, jis supranta danu kalba, kas jam sakoma.


Kartais kai isiuntu ant jo, kad jis mane musa ( nes privalo daryti tai ka as liepiu)  pradedu burbuliuot lietuviskai.....ziuri klausianciom akim.... O paskui pastatytaz ant  keitimo stalo glosto man plaukus ir saukia ..... Aaaaaa
Tipo nepyk ant manes..... Labiausiai tai sirdi dziugina, kai sesei savo kiski duoda...nu nors paimk ji ir pamesk iki dangaus....

O siaip siandien vedziausi as ji i taksi, kai vaziavom i vaiku terapija, nes visgi jau didelis vaikas ir jau jis sveria 14 kg. Sunku jau man ji tampyti, mano kunas visiskai atsisako....
Kartais spjaunu i kuno signalus, ir darai ka reikia daryt, bet paskum reikia uz tai atmoket,tad dabar Elijas daugiau pats eina, as ji tik prilaikau....

Iki savarankisko vaiksciojimo dar tolokai..... Kadangi yra ypatingai hypermobilus, tai ir kojas kreivai stato, ir balanso nera.... Bet tai juk igyjama..... Taip, kad treniruojamies.
Vis dar nekramto maisto.... Rytoj reikes uzsakyt specialius kramtukus, kad gal kaip nors ismokytume ji kramtyti maista...
Nes jau viena blenderi sunaikinom... O ir tos koses tiek iki gyvo kaulo dasiede...
O dabar kadangi jam bus trys, tai ateme net maitinima darzelyje. Nuo vasario 1 pats turi nestis priespieciu dezute....


Ech.... Eina ozelis, nesa vargeli..... Taip ir as .....

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą